Team

Stichting Groev is opgericht door Levi Westra & Thijs Mijnster. De twee vrienden kennen elkaar van hun opleiding aan het conservatorium. Muziek maken is hun superhobby! Muziek vinden zij het leukst wanneer ze dit met anderen kunnen delen. Vanuit dit idee ontstond Groev.

Stichting Groev biedt een omgeving waar muziekliefhebbers met een verstandelijke beperking samen muziek kunnen maken en beleven. De deelnemers worden begeleid door professionele muziekdocenten met een hart voor zorg. Door de brede kennis over muziek en de doelgroep wordt iedere deelnemer tijdens de lessen op zijn of haar niveau muzikaal uitgedaagd.

Bestuur

Naast het muziek maken houden Levi & Thijs er van om de zaken goed te regelen en grootse plannen te verzinnen. Daarom vormen zij samen het bestuur van Stichting Groev.

Voorzitter: Levi Westra
Secretaris/penningmeester: Thijs Mijnster

Voor vragen is het bestuur bereikbaar via contact@stichtinggroev.nl.

Het bestuur krijgt geen vergoeding voor bestuurlijke werkzaamheden. Voor gereden kilometers in dienst van het doel van Stichting Groev en andere onkosten is er wel een vergoeding mogelijk.