Het Liedjes Loket

Bij het Liedjes Loket geven muzikanten van Groev voordeurconcerten bij mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken omdat de lockdown hen raakt. Ken je iemand die bijvoorbeeld erg hard moet werken in de zorg, of iemand die juist zijn/haar baan is kwijt geraakt door de lockdown en wel een liedje kan gebruiken? Meld diegene dan aan zodat het Liedjes Loket voor een lichtpuntje kan zorgen bij de voordeur!

Goed om te weten:
-De ontvanger van het liedje woont in of rond Rotterdam. (Het Loket werkt binnen een straal van 10 km)
-U kunt gebeld worden voor meer informatie over de ontvanger van het liedje.
-De voordeur concerten worden op maandag en dinsdag tussen 09:00 & 17:00 uur gegeven.
-De voordeur concerten worden georganiseerd binnen de richtlijnen van de overheid.
-De ontvanger staat open voor het Liedjes Loket en haar deelnemers met een verstandelijke beperking.
-De zorg voor onze deelnemers staat voorop. Soms lopen dingen anders waardoor we niet kunnen garanderen dat we op de afgesproken tijd voor de deur staan.
-De belangstelling in het Liedjes Loket is op dit moment groot, het kan zijn dat het een paar weken duurt voordat uw aanvraag in behandeling wordt genomen.
-Er zijn in principe geen kosten verbonden aan het aanvragen van een liedje, maar een donatie is welkom!

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.