Steun Groev

Doneren kan eenvoudig via iDeal (Mollie) of door een bedrag over te maken op NL04 ABNA 0887699189 t.n.v. Stichting Groev. Dat mag zo klein of zo groot zijn als je maar wilt – alle beetjes helpen!

Doneren via iDeal

We vinden het leuk om te horen wie je bent, maar je mag ook anoniem doneren. Velden zijn niet verplicht. Na het invullen van het bedrag wordt je doorgestuurd naar Mollie om de betaling via iDeal af te ronden.

Bedrag

*Groev gaat voorzichtig met je gegevens om. Hierover kun je alles lezen in ons Privacy Beleid.

Om alle toffe activiteiten van Stichting Groev mogelijk te maken kunnen we niet zonder donaties. Hiervan onderhouden we bijvoorbeeld de Groev Studio, zorgen we dat de Groev Bus kan rijden, organiseren we te gekke uitstapjes en investeren we in instrumenten. Donaties helpen ons ook groeien, zodat we samen met steeds meer deelnemers onze dromen waar kunnen maken. Met jouw hulp maken we muziek steeds toegankelijker voor mensen met een verstandelijke beperking!

Wil je een grote donatie doen of Groev op een andere manier sponsoren? Neem dan contact met ons op via contact@stichtinggroev.nl

ANBI

Stichting Groev is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Aan het eind van het jaar laten we in het jaarverslag zien hoe we de baten hebben besteed, en jouw donatie levert belastingvoordeel op wanneer je deze opgeeft tijdens de aangifte inkomstenbelasting.

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.