Wat doen we met jouw bijdrage?

Groev is constant in beweging! Sinds onze oprichting zijn we hard aan het werk om voor steeds meer mensen met een verstandelijke beperking een plek te zijn waar je je thuis voelt.

Om je dromen waar te maken, moet je eerst durven dromen. Momenteel werkt Groev aan twee grote projecten, waar we jouw hulp goed bij kunnen gebruiken. Lees maar verder!

Bandbus

We vinden het belangrijk dat iedereen mee kan doen en zijn of haar talenten kan ontwikkelen aan de hand van muziek. Wekelijks rijden we door heel Rotterdam en omstreken om muzikanten en hun instrumenten te vervoeren, maar onze bus is aan vervanging toe! Daarom werken we momenteel hard om een nieuwe bus te kunnen bekostigen: het allerliefst een milieuvriendelijke bus die ook nog eens een rolstoel kan vervoeren. Op die manier kunnen al onze bandleden meerijden op weg naar repetities en optredens, en heeft de aarde er ook nog iets aan!

Heb jij de gouden tip voor een nieuwe bus of wil je ons hier verder bij helpen, zoals bijvoorbeeld met een gerichte donatie? Neem dan contact met ons op via contact@stichtinggroev.nl

Wil je weten hoe het er in onze bandbus aan toe gaat? Lees dan eens dit artikel uit het NRC!

Pand

Groev groeit uit haar voegen! Om meer ruimte te hebben voor onze muzikale activiteiten (zowel fysiek als in de weekplanning) droomt Groev van een eigen pand. Stel je eens voor: een plek waar iedereen welkom is en de hele week gezellige muziek klinkt! Een kleurrijke locatie waar deelnemers met plezier naar toe gaan en waar ouders tussendoor gewoon blijven hangen voor een lekker kopje koffie. Dat klinkt toch gaaf?

Dat vinden wij in ieder geval wel! We zijn er druk mee bezig, maar zo’n pand komt er niet zomaar. Elke donatie, klein of groot, helpt ons om die mooie plek te realiseren. Kom jij straks ook op bezoek?

Heb jij twee hele goede rechterhanden, of wil je ons hier op een andere manier verder bij helpen? Neem dan contact met ons op via contact@stichtinggroev.nl